Reclamatii Telekom, Orange si Vodafone

Standard

V-ati intrebat vreodata cate reclamatii au companiile de telefonie mobila? Orange, Vodafone si Telekom?

Daca v-ati intrebat, astazi va vom arata statistici legate de aceste aspecte.

Orange, preferatul celor care adora celebrele cartele prepaid. Cei de la Orange solutioneaza reclamatiile in termenul asumat in masura de 99,67%.
Vodafone solutioneaza reclamatiile in termenul asumat cu un procentaj excelent de 100%.

Iar Telekom, fostul Cosmote – rezolva in procentaj de 51,28% (pentru trimestrul 2), iar in ceea ce priveste trimestrul 4 din 2014 – un procentaj de 100%.

Perioada in care se incadreaza 95 de procente din cele mai rapid solutionate reclamatii –

Orange – 221 ore pentru trimestrul 2 si 431 ore pentru trimestrul 4.

Vodafone – 48 de ore pentru trimestrul 2 si 13 ore pentru trimestrul 4.

Telekom – o cifra uriasa de 1.296 de ore pentru trimestrul 2, iar in trimestrul 4 scazand la 361 de ore.

Se poate observa cu usurinta ca lider la capitolul rezolvari de reclamatii este incontestabil Vodafone. Totodata, daca va intereseaza serviciile de reincarcare online, vi le recomandam.

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s