Noi taxe impuse de Orange, Vodafone si Telekom

Standard

Veste proasta pentru clientii operatorilor de telefonie mobila de la noi. Cei ce vor dori sa intre in legatura directa cu un operator Orange, Vodafone sau Telekom vor trebui, in anumite situatii, sa plateasca convorbirea.

Orange România va percepe abonaţilor persoane fizice care doresc acces direct la operator, prin numărul 401, un tarif de 0,15 euro/minut, TVA inclus, oferind primele 40 de secunde gratuit celor care apelează, insuficient pentru a gasi o rezolvare. Dar insa, abonatii pot apela in mod gratuit numărul 411 între orele 8 şi 21. Pentru clienţii care deţin cartele prepay, serviciul 444 este gratuit între orele 8 şi 21 pentru primele două apeluri în 30 zile, iar începând cu al treilea apel tariful este de 0,65 euro/apel. În intervalul 21 şi 8 transferul la operator este taxat cu 0,65 euro/apel pentru toţi clienţii Orange România, potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul companiei

Pentru clienţii Vodafone România se poate apela gratuit la *222 departamentul de relaţii clienţi, însă plătesc 0,68 euro/apel, indiferent de durată, dacă solicită transfer direct la operator apelând numărul *555 disponibil non-stop, arată datele companiei.

Şi Telekom România percepe începând cu luna septembrie 2014 tarife pentru apelurile în call-center. Astfel, dacă în interval de 30 de zile un client a efectuat trei apeluri abuzive către Serviciul de Vânzări şi Relaţii cu Clienţii, acesta nu va mai avea acces gratuit la acest serviciu pentru o perioadă de 30 de zile. În acest interval, clientul poate apela numărul taxat 0903904903 cu 2 euro/apel, informează Telekom România pe pagina de internet: “Telekom România îşi rezervă dreptul de a limita accesul gratuit la acest serviciu pentru clienţii care îl folosesc în mod abuziv”.

Orange, Vodafone şi Telekom sunt cele mai mari trei companii din telecom de pe piaţa locală, după numărul de clienţi ai serviciilor de telefonie mobilă. RCS&RDS, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de cablu TV şi internet fix, a început să îşi facă simţită prezenţa abia în acest an şi pe segmentul de telefonie mobilă, potrivit ZF.

In acest caz, nu ne ramane decat sa mergem frumos la sediile acestor operatori si sa formam cozi interminabile pentru a ne rezolva problemele, oricat de simple sau complicate ar fi ele. Pentru ca “robotul’ nu ne ajuta foarte mult.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s